Pages

Saturday, April 17, 2010

:: berat hati ::

actually kan, berat hati nak stay at this house...I am too bored with the same routine and rasa macam memaksa diri je stay kat sini..

tapi kan, semalam duduk2 bincang dgn Inche S.O. and then dia seolah-olah meminta pemahaman yang actually dia tak kisah pun pindah ke, tidak..**terasa masa tu, mcm as if saya seorang saja yang mengharap sangat** antara percaya atau tidak, saya dah pun berjumpa dgn sebuah rumah yang I do believe better than the one we have now..harga pun cukup OK..siap saya dah boleh imagine macam mana nak hiaskan rumah tu to make it ME...

tapi lepas dengar apa yag Inche S.O. ckp, saya diam...bungkam...

benar, saya harus lebih mahir dlm hidup dalam kesyukuran..

saya harus belajar untuk lebih pandai memberi, dr menerima dan meminta...

Lord, help me now to make me evolve to become a better other half for my loved ones...Insha-Allah..

so, with that being said...saya sudah secara rasminya memberhentikan usaha untuk berpindah..

Hati, tabahkanlah diri....

0 comments: