Pages

Sunday, April 4, 2010

:: DAH TUA rupanya aku nih ::

insiden kedua..

kalau bendalah ni terjadi pada kowang, memang konfem ah kowang **dan aku sekali** dah T.U.A **Dah sey-zen, bak kata org**

Makcik jual jubah : Beli lah jubah nih kak..fesyen baru nih..Macam2 kaler ada..Kalau akak taknak beli, kawan opis akak sebelah tu pun boleh beli..free size nih..

Mommy moi : Eh, ni bukan kawan opis, ni anak-anak I...**sambil senyum lebar tak cukup pipi**

moi & Kakak : Aisymen, ni sudah lebey...**sambil ketap gigi**

memang tuharih aku hangin satu badan..
a) sebab "aku" masa tu baru 21 years old okay, baru "berjinak2" mengenali Inche' S.O tapi sudah di "sama-umurkan" dgn my Mom who was 25 years older than me **don't get me wrong Ma, I love you!**

b) makcik tu tekankan ayat FREE SIZE dan aku tahu ayat tu ditujukan khas buat yours truly, koz kakak aku sekerempeng mcm Daddy and Mommy at that time was at her skinniest...darn you, jubah seller!!!!

anyway, konklusi nya sangat senang..
a) buat Mak- mak--> nikah awal & beranak awal..jadiknya bila kowang dah tua and masih menten ayu, kowang akan di samakan dengan anak anak dara kowang yang baru nak naik tu..**plus point for all Mommies**

b) buat anak2 --> agak2 kowang rasa mak kowang masih ayu, menten and lagi vogue the vast tang umur kowang dah nak cecah umur sah dalam undang-undang, janganlah gatal terasa nak bershopping dgn mak kowang kalau taknak kena perli..ada baiknya kalau kowang jalan dgn bapak kowang je..hilang competition..**cuma tak bestnya kat sini,nanti mesti ada kengkawan diorg yang akan kata bapak kowang ada affair...tak main2, ni benar2 kejadian**

So kesimpulannya wahai ibu-ibu, mak-mak, mommy-mommy sekalian..marilah kita men vogue kan diri supaya takkan kalah dengan anak dara kita...:D
**part nih yang best, koz moi takde anak dara..I only have 3 heroes...yeaahhhuuuu!!!**

0 comments: