Pages

Friday, May 14, 2010

|| masih berdebar- debar ||

CRIMINAL LAW
Tuesday, May 11th 2010 1000-1315hrs

PUBLIC LAW
Friday, May 14th 2010 1000-1315hrs

Saya sebenarnya terkejut dan masih dlm kejutan..bukan apa, saya terkejut dengan soklan2 dlm paper Public Law tadi..sebagaimana Team Thomas Cup Malaysia "memandang rendah" terhadap kemampuan pasukan Jepun, begitulah juga saya memandang rendah terhadap kemampuan pemeriksa soklan UOL untuk menyediakan set soklan yang mencengkam jiwa, menyesakkan napas dan mampu memberikan saya satu serangan jantung yang maha dahsyat!

But then, what's done is done...itulah, bak kata orang dulu-dulu ..nasi sudah menjadi bubur, cuma harapan saya bubur yang dah siap ni sedap di makan...:P
benda dah jadi, takyahlah nak menangis disebabkan oleh susu yang tertumpah **ha ha ha, no used crying over split milk daaa **

yang tinggal adalah papers di bawah yang mana akan saya tatang dan buat ulangkaji melampui batas untuk memastikan saya tidak lagi terlepas soklan2 yang mungkin keluar , sebagaimana terjadi dlm exam tadi..

COMMON LAW REASONING AND INSTITUTIONS
Tuesday, May 18th 2010 1000-1315hrs

ELEMENTS OF THE LAW OF CONTRACT
Friday, May 21st 2010 1000-1315hrs

oh yeah, saya sebenarnya ada memasang niat untuk memberikan satu kejutan buat Inche' S.O....

nothing much, just to show my appreciation towards his love and kindness that he has shown to me and the boys all these years..

where we have shared our ups and downs as a couple together, throught thick and thin, surviving through life no matter how hard or challenging it might be..

he has always been the pillars of my strength..my personal joker and drill sargeant, especially when I kinda lost track of time and mostly, budget!:D

kejutan yang dimaksudkan adalah tiket2 konsert DEEP PURPLE pada 16 Mei ni tapi looking at the time table above, rasanya saya tak mampu untuk memberikan waktu hatta yang sedikit itu untuk dia, sedang saya dlm kekalutan menghadapi peperiksaan..kesian dia, DEEP PURPLE adalah lagu era kegemilangan dia..zaman tengah naik, bak kata orang..

Yang, Intan sorry sangat tak dpt nak spend time with you for the concert..and I know if I were to buy it for you alone, confirm you taknak scale Genting Highlands on your own..so tell you what, let's save that $$$ dan salurkan ia ke tabung cruise to nowehere kita ek?:D

**Deal!**

0 comments: