Pages

Monday, July 26, 2010

|| lama tak meng-update ada sebab....||

first of all, thanks to all my followers yang dok sibuk tanya awat lah blog ni makin "bersawang" 2-3 menjak nih..

byk actually perkara yang berlaku tapi yang menyebabkan kesukaran untuk nak meng-hapdet blog ini adalah kerana LAPPY SAYA DAH MAMPOS!!!

technician kata ada insan yang telah membasahkan lappy say dengan MILO koz ada trace kat motherboard..saya tidak mahu menunding jari pada sesiapa **tapi saya ada 3 calon cilik kat rumah tu yang berkemampuan membuat onar sedemikian terhadap lappy mommy diorg!**

anyway, tgh dlm proses untuk membeli mini netbook yang baru..tapi masih belum kesampaian lagi..jadinya kalau saya nak online, terpaksa menebalkan muka meminjam bband adinda @ lappy bonda tersayang..hi hi hi..

zaman dulu kala, boleh je hidup takde lappy kan...skang ni bila takde, macam pincang, susah je hidop!

anyway, takleh nam update bebanyak koz saya kat CC **ha ha ha ha, mcm dulu2 masa kat USMCK kan kengkawan?** tengah menyiapkan assignment kursus saya yang semacam tak penah habes ni!

nanti, Insha-Allah the next update will be done using my new mini lappy...ek?:D

Till then, miss me not friends!

Arivoir...:P

1 comments:

Asz said...

haiyooo ... mmg dah bersawang sungguh nih, patot le lama senyap sunyi ... i wonder y tp x berkesempatan nk cari punca ... missing u lah darling... gi cepat beli new mini notebook tuh .. hehehe