Pages

Wednesday, January 12, 2011

GA - Kids & Kindergarten by Siapalah Saya? Sayalah....

Sebagaimana yang telah termaktub, dan dijanjikan..dengan ini saya meng-joinkan diri dlm contest Puan Seri Suhaila Saleh yang juga "tuan rumah" LiTtLe MummY DadDy.. sebenarnya dah lama tak join GA- GA ni, makanya agak berkarat dan tumpul lah kelajuan menge-post etc..namun takper, ku gagahkan diri jua..:P



Konsep GA kali ni **berpandukan kepada title header** adalah lebih kepada anak-anak yang ke TASKA/ TADIKA kan..and surprisingly, saya takde gambar anak anak yang lain kat sekolah rupanya...ada pun, nak kena scan...**mebbe esok saya akan edit , siapa tahu kan...kalau tetiba rajin**

tapi for the time being, saya akan pertaruhkan si hansem sulung saya ....sila tgk ke-handsome-an anak saya okay?!:)
KATEGORI A

Muhammad Harryth Zulfdhli
22 Januari 2005

....shucks, and now guilty pang hits me straight at the face....resolution tahun ini, mesti amek gambar anak-anak yang lain di sekolah dengan uniform baru mereka **wink wink**

Puan Seri, Puan Seri...saya dah join kay?:P
Esok lusa saya cuba add gambar hero-hero yang dua tu pulak...toodles!

2 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

heh..cik kak tertinggal utk tempek header contest tepi blog yeeeeeeeeee????

Tue uniform tadika ke?? tak penah tengok yg jenis ne.besar dah anak ko ek??

Scorpio Girl said...

actually ni uniform PJ dia...boleh kan?uniform jugak:)

mana tak besarnya...22 hb Jan ni dah 6 tahun, Puan Seri..

oh nak kena letak blog header tepi blog ek?ok ok..jap jap..add..