Pages

Monday, January 24, 2011

..kenapa?...

mimpi malam semalam buatkan aku diam satu hari ni..

sampaikan Inche' SO siap tanya adakah aku okay, koz dia tahu aku ni mana tahu nak diam kan?

kenapa ek sampai ke situ mimpi aku, sedangkan arwah dah lama meninggal..dan aku hanya dpt tahu arwah meninggal dr junior aku yang sebaya dgn dia **yang juga adalah ex-gf di sekolah dulu** from FB --Long Live FB!!

memang aku rasa terkilan sangat sebab lepas abes SPM, and amek result SPM aku terus menyepi kan diri..tak contact terus geng-geng dr sekolah Dato'...kenapa?let's just say that itu adalah kesilapan bodoh aku sendiri, tapi alhamdulillah..kawan-kawan masih sudi memafkan kejengkelan aku waktu tu...

tapi aku musykil, kenapa aku mimpikan dia?

of all the people, why that particular person?

satu hari ni jiwa aku tak tenang....................hmmmm **sigh**

0 comments: