Pages

Tuesday, February 15, 2011

...KOWANG PENAH PERASAN TAK?...

saya sebenarnya baru terperasan..

walaupun ianya taklah ketara sangat pun, sebab benda ni tak jadi pada saya..

tapi, bukanlah sebab benda tak jadik kat saya, yang buatkan saya bukak mulut..

a few of my married friends have FB acc..so does their spouses..

Tapi bila tgkkan gambar2 yang diupload kan, saya terdiam...

Peratusan si isteri yang akan upload gambar dengan keluarga, suami dan anak2..sungguh tinggi!

but bile saya lihatkan the spouse's punya piccas..hmm...diam and wondering sket...

you punya wife punyalah letak gambar raya, gambar birthday, gambar jengjalan bagai..

YOU?????

ada jugak upload gambar...memang ada!

TAAAAPPPPIIIII......

gambar dinner/ngeteh dengan kengkawan..

gambar clubbing zaman dulo2 dengan chickas yang kononnya HOT..

hullo brader, lu dah kawen lah..

p/s: kesian wa dengan orang rumah lu..mcm not worthy to be in the same frame with you..:O

0 comments: