Pages

Monday, October 31, 2011

rindunya dekat Kak Nam....

Alhamdulillah , selamat adik bongsu saya dah selamat berlepas ke Moscow via Dubai **naik Emirates tuh:) dulu saya dpt naik Uzbek Air je ...he he he he..moga seronok on-board**

tiba2 semalam saya terus terbayang waktu dia di bawak balik rumah selepas dilahirkan..betapa kecik and fragile-nya dia ...mcm mana kami suka usik dia dgn panggilan Kak Nam sebab dulu dia mengira mesti skip no. 6..** tiga, empat, lima, tujuh** dan mcm mana saya bersedih bila dia makin membesar, ada bf, putus cinta..saya sedar sekarang bahawa saya tak dpt nak memastikan bahawa hidup dia akan indah sentiasa namun saya cuma mampu doakan yang terbaik buat adik saya yang seorang nih...

Girl, chai-yok!
**I know you are far stronger than I was, you're smarter/more determined - I know you can achieve anything in this life of yours .Just one reminder though - Have fun : but not too much kay?**

0 comments: