Pages

Thursday, November 24, 2011

Majlis Ihtifal Muhammad Harryth Zulfadhli PASTI Wilayah Persekutuan

ye, anak sulung saya dah besar dah !:)

alhamdulillah dah selamat dah majlis Ihtifal PASTI yang diadakan di Gombak  pada 13 November 2011 yang lepas..jangan tanya kenapa saya bertudung okay? saya manusia pandai membawa diri **bluweeekk**

memang seronok + sebak sgt bila saya tengokkan anak saya dah besar - tahun depan dah mula ke SK Seri Hartamas, kemudian petangnya ke Sekolah Rendah Agama Masjid Wilayah di Jalan Duta..hu hu hu...makin berat tanggungjawab, tapi InshaAllah akan saya + Inche' SO usahakan sedayanya...

anyway, tak byk sgt pun gambar pd majlis tu..sebab majlis dikongsi dengan PASTI Wilayah yang lain..memang ramai sangat parents, adik beradik dan anak2 yang diraikan hadir..meriah sangat sangat sangat! saya tertarik dgn pihak pengajur sepanjang majlis..walau mereka semua bertudung labuh, berjubah, berjanggut + berkopiah **PASTI adalah di bawah kelolaan/penyeliaan Dewan Pemuda PAS** tapi saya tidak pernah dipinggirkan dr sebarang aktiviti - cuma pandai2 bawak diri kan? kalau agak2 ke majlis sukan tahunan  - walau tidak berhijab pun, SAYA TIDAKLAH GILA seperti ada sesetengah ibu yang hadir ke majlis PASTI ber-spagetti strap + skirt pendek okay..saya cuma pakai jeans panjang and NIKE sport shirt men's edition...hmm..

apa2 jelah ...anyway, these are a few pictures from the ceremony...

ANAK MOMMY DAH BESAR DAH !!!!***hu hu hu hu hu, don't grow up too fast darling!**

Muhammad Harryth Zulfadhli during his scroll receiving ceremony

Muhammad Haddyff Zulfadhli & Muhammad Harryth Zulfadhli displaying brotherly love

Them up close and smiling

Mommy, Harryth & Haddyff **Haddy Irfan was tired, off to la-la land already**

Haddyff ..cute, ain't he?

0 comments: