Pages

Wednesday, January 25, 2012

JGY36*Taekwondo*Lawan Pedang*Ombak Rindu

Alhamdulillah...setakat ni nampaknya JGY 36 sudah OK, tak meragam dan hendaknya begitulah sehingga 3 tahun akan dtg **biar setel beli rumah etc**

setelah melenjan **dan mencari alasan utk drive kereta tiap2 hari semenjak hari Sabtu lepas** nampaknya pemanduan lancar ..

oh ye, saya sudah mula bekerja semula..office day, as usual..cumanya baru saya perasan bahawa anak3 cuti sampailah Ahad akan dtg ..Nasib PASTI bukak, dptlah saya mohon bantuan ummu2 di sana tgk2kan anak3..alhamdulillah, rezeki anak3...

On another note, Harryth berminat nak belajar Taekwondo - hmm, masih terfikir sama ada nak enrolkan si montel ni ataupun tidak...Saya takut dia kepenatan  nanti. Kalau katanya dia jadi join, kelas akan berlangsung setiap Sabtu dr 2.45pm - 4.14pm dan kemudiannya esok pagi golf lessons..am I or HIM, to be exact, a bit tad ambitious?**hmmmm..thinking**

Si Haddyff pulak sudah "terjauth chenta" dgn fencing...sudah! Mana pulak saya nak carikan kelas utk si kudut ni - tp mungkin ada baiknya he starts off early..Haddyff ni ada masanya kurang confident dengan diri sendiri, so maybe it's a good thing for him to join fencing..cumanya saya masih belum dpt tempat latihan yang bersesuaian dengan masa **read:during weekends** Sewaktu mencari online - ada terserempak dengan website ni S W A S H B UC K L E R S.F E N C I N G.C L U B cuma sayang, mereka tiada kelas di waktu hujung minggu..Nampak impresif, kita tgklah sama ada mereka akan respon pd email saya @ sebaliknya..

In the meantime - tak, saya dah tak depressed lagi dah - cuma mungkin sendu sket..

Oh ye, ckp pasal sendu - semua orang proclaimed bila tgk citer OMBAK RINDU confm nangis..saya? Ha ha ha ha - mungkin hati saya ni hati batu kot - cuma yes,M Y Z A kata pat Izah kena sergah-garang-nak-mampos dgn Haron anak Pak Aziz tu mungkin agak sendu sket ** mana taknya, dahlah tgh tak sihat, kena hina lagi..huhuhuhu** Yang pasti, saya tak ingat sama ada saya pernah baca @ tak novel OMBAK RINDU ni dulu..:P

0 comments: