Pages

Monday, February 20, 2012

PENGHIJRAHAN YANG PASTI?

Dah lama sebenarnya terdetik nak melakukan penghijrahan ni tapi asyik tertangguh..kenapa? saya sendiri tak tahu..adakah saya sendiri tak cukup kuat utk menghadapi cabaran yang bakal datang di kemudian hari..saya takut sekali saya berubah, saya tidak tetap dengan perubahan tu dan akan kembali kepada kekhilafan lama..hu hu hu..adakah ni dikira dah dpt hidayah @ belum ek?:(

On another note- HR current co sudah kembali dengan tarikh terakhir saya berkhidmat, 29 Februari 2012..

Terus terang saya katakan gembira sangat hati ni..Mungkin rezeki di tempat yang baru dpt membenarkan saya melakukan yang lebih baik untuk anak3 saya..

Risau?

Tidak langsung - saya yakin dengan tempat kerja baru saya. Lebih fleksibel dan memudahkan saya berurusan dengan anak3, khususnya Harryth - yelah, saya harus genahkan dia seawal pagi dan sewaktu tengahari [habis sesi persekolahan]..Langsung tidak saya menyesal meyerahkan notis perletakan jawatan tempohari..

Memang DIA sayangkan dia, DIA sentiasa permudahkan urusan saya selama ni - and all these while when I tendered my resignation - it's not because I had problems with my colleagues/bosses BUT everytime it is because of my boys - MY HEROES COMES FIRST, no matter what!:D

I am really looking fwd to the 2 weeks break before moving onto a new post - new location - new office - new surroundings!

0 comments: