Pages

Tuesday, October 1, 2013

Nektarine



buah nektarin ni sudah jadi buah kesukaan saya..

Inche' SO jarang nampak saya makan buat selain dr tembikai & papaya, jadi dia nasihatkan saya supaya cuba mempelbagaikan jenis buah2an yang saya makan dlm diet seharian saya..

saya cuba plum, tapi nampaknya saya tak pandai pilih kot ? he he he he....asyik terkena yang masam kelat memanjang jadi saya semacam fobia:P

sebenarnya takde cerita sangat mcm mana boleh tersuka buah nektarin ni - saya ke kedai buah di Mutiara Damansara ni dan tiba2 buah ni menarik perhatian saya - jangan tak tahu, di Jaya Grocer's buah ni sebiji boleh mencecah harga MYR6.50 - jadi bila saya nampak price tag hanya pada MYR2/sebiji, cepat2 saya grab kesemuanya.. alhamdulillah, rasanya tak mendukacitakan!

so skang ni mmg saya akan sentiasa memulakan hari saya dengan nektarine ni - sedap, menyegarkan dan lain dr yang lain!:)

0 comments: