Pages

Thursday, April 22, 2010

:: eczema ::

tuharih masa entri berkisar mengenai suplemen yang saya gunakan utk mengawal penularan eczema di muka, celah kaki and pelipat siku Haddyff, ada juga yang menanyakan secara personal tentang macam mana teruknya muka Haddyff sebelum memula pemakanan suplemen yang saya tunjukkan tu..

sebenarnya saya tak rasa yang saya perlu buktikan apa2 mengenai keberkesanan produk tu, because as I mentioned earlier-results may vary from one child to another. one product may work with my son, but it might not work with yours tapi atas sebab ingin berkongsi pengalaman sebagai ibu yang mempunyai anak yang memiliki skin condition ini, saya share di blog...

I understand yang you agak skeptikal sebab produk yang dijual ini adalah di bawah syarikat jualan langsung, MLM-based co **walau apa pun istilah lain yang cuba diperkenalkan..it's basically the same, the game plan is still the same ol' thing, kan?** tapi itu tak bermakna yang produk dia tu tak okay, kan?

apa2 pun, tepuk dada tanya selera..I am just another mother who is willing to use any means necessary to help out my son with his condition, asalkan ianya tak memudaratkan keadaan dia yang dahulunya memang sudah sedia kala tak best...if you think that you do not trust this product, don't use it..but lemme ask u one question, how can u put/ not put trust on something that you have not tried before? **logic thinking kan?**

just to letya know that before saya beralih kepada supplemen di eNUTRA, produk bawah ONE COM ni, saya dah puas "menapak" ke hampir semua klinik pakar kulit yang "mencampakkan" berjenis-jenis ubat makan, ubat sapu dan lotion untuk anak saya, but to avail..but I didn't give up..I know that for eczema cases, there is no definite cure..kalau by the age of 5, the scarring and itching goes away, it will go away forever. tapi kalau dlm adolescent years ni takde kelibat menunjukkan ianya akan hilang, most probably it will stay on forever..

kan ke sayang, kalau muka anak hensem-hensem-->kita terus menyerah and tak berusaha utk mencari jalan penyelesaiannya?kalau tak boleh selesai pun, takkan lah kita sebagai mak ni tegar nak biarkan anak-anak kita tu dlm keadaan yang tak menyenangkan, gatal2 satu badan sepanjang hidup dia..sedangkan kita kalau gatal hidung pun, kita dah tak selesa..apatah lagi kalau anak2 yang gatal di muka, pelipat kulit setiap kali cuaca berubah menadi terlalu panas, atau terlalu sejuk?

fikir-fikirlah sendiri..

okaylah enough rambling from me for one day..:D

0 comments: