Pages

Sunday, May 2, 2010

|| GOT MILK? ||

 Alhamdulillah, saya ,Inche' S.O dan anak2 tidak alah minum susu...**cuma dlm kes Haddyff sahaja as he was on soy-based milk to help him "breeze" through his so-called suspected lactose-intolerence during the first 2 years of his life**

saya memang suka minum susu kecuali susu jagung, kerana pada saya it taste funny! hi hi hi..

dan anak2 memang saya biasakan pengambilan susu dengan cereals, atau minum begitu saja be it cold or lukewarm..dulu kalau tak silap saya, guru HEP saya yang berbangsa Singh ada ternakan lembu sendiri jadinya Mommy saya mengambil kesempatan meng'order dlm 3-4 paket seminggu untuk kami adik-beradik..kakak saya memang tak berapa gemar susu, so most of the time saya yang akan meng'cukai susunya and not that I am complaining..fresk milk, straight from the source-->it's heaven!!!

anyway, dulu saya rasa saya amat obses dengan poskad2 percuma yang mempunyai iklan2 GOT MILK ini..tapi saya rasa, dlm sibuk pindah randah sana sini saya/ sesiapa yang mengemas/ memasukkan barangan saya ke dlm kotak @ mengeluarkannya,. telah membuang koleksi saya itu..

no sweat, saya terjumpa dengan website GOT MILK? and OMG, saya terpegun..

dlm usaha mereka untuk mempromosikan tabiat untuk minum susu, they have made the website very interesting and interactive..saya benar2 seronok dengan bahagian "resepi" and am looking forward to try it out soon..

and below are some of the adverts with celebrities that was in my collection dulu..Enjoy!

p/s: enjoy2 juga, sila jangan lupa untuk minum susu untuk bekalan tenaga dan kalsium untuk badan kita!

0 comments: