Pages

Wednesday, May 5, 2010

Iron Man 2 Trailer (OFFICIAL)



semua orang tengah tergila-gilakan Abg Stark **Tony Stark, that is**

masa first edition citer ni kuwar kat panggung pun, we didn't watch it in the theatre..kenapa?

eemmm..try having 2 boys yang tak reti dok diam around u during movie time?ha ha ha...lagipun, saya faham..orang lain gi tgk wayang bayar seploh hinggit bukannya nak dengar anak2 saya melalak, kan?:D

**Saya rasa the last movie we watched at the cinema was citer KUNG FU PANDA, itupun saya berani bawak koz saya TERAMATLAH yakin bahwa bukan anak saya sowang yang bakal tergelak terguling-guling dlm panggung. Yang bestnya, saya, anak2 dan adik bongsu saya-->Mak Su yang di bawa sebagai "polis tambahan"--> terlewat semasa membeli tiket, natijahnya..seat kami adaah di row yang pertama..saya dan adik tersandar seperti orang yang makan kekenyangan, manakala anak2 sudah menebarkan selimut tebal IKEA mereka di samping bantal peluk di kawasan lapang antara kerusi kami dan skrin. gelak tak hengat, guling sana sini..sampaikan orang kiri kanan tertoleh toleh..saya mengatakan dengan penuh konfiden "Manalah mak bapak budak-budak nih?".trick itu menjadi sehinggalah Abg Adif dengan jayanya berjalan menuju ke arah saya sambil menjerit "Mommy, Adif nak Milo!"..ha ha ha ha**

anyway, takpe..saya tunggukan aje citer ni kuwar kat DVD later..but from the trailer, it looks awesome, plus  input dr kengkawan pun meyokong bahwa duit yang digunakan utk membeli tiket adalah berpadanan dengan kualiti citer yang ditayangkan...okeylah, at least it's worth it!

3 comments:

Shafira said...

ahakz.. i still remember that night tyme bawak g tinok kungfu panda.. =)

Scorpio Girl said...

next time, no more last minute plans tau...:D
kita plan cantik2 and beli seat yang howt!

Shafira said...

tp klau bli seat yg hot..nnty xdew tempat dorng nk guling2... pown x besh gak.. ahakz... =)