Pages

Sunday, June 6, 2010

|| HOME-SCHOOLING ||

Alhamdulillah, saya telah berjaya memenuhi impian saya sendiri walaupun bukan untuk masa yang lama..anak2 saya kini di "home-school" sendiri di rumah oleh yours truly..

and di sini ada senarai websites yang saya gunakan untuk membantu saya dalam usaha mengajar anak2 di rumah...some of it adalah US-based exercises, so tentunya akan ada perbezaan/percanggahan ejaan, perkataan yang digunakan, so as mothers and also educators **bangganya saya bila menggelarkan diri sendiri itu yerk?** we have to be very careful in choosing the exercises as well as the references offered on the websites.

tlsbooks.co-preschool number and premath worksheets
Kidzone
Kindergarten Worksheets
Basic Arabic
Basic Mandarin

hope these websites will be able to help you as much as it has helped me...

p/s: kalau ada yang tahu website lain yang mana boleh membantu, pls lemme know kay?:D

0 comments: