Pages

Sunday, June 20, 2010

|| saya memang cukup menyampah bila ... ||

....saya di rumah, baru selesai menyidai baju then jiran depan rumah yang sungguh tidak bertimbang rasa mula membakar daun2 kering di halaman rumah dia..memang tak salah nak bakar daun tu, saya faham awak nak rumah awak kelihatan kemas dan cantik..tapi kalau dah tiap2 hari bakar daun, apa cer? saa tak membasuh semalam sebab awak dah bakar "something" semalam..tolonglah, saya membasuh baju nakkan baju saya, anak2 berbau harum...bukannya nak aroma bau bakar dari tempat sampah awak tu!

....saya beratur di TESCO/ GIANT/ CARREFOUR atau yang sewaktu dengannya dan mula memunggah barang ke atas trolley untuk pembayaran..kalau barang yang baru di "check-in" oleh cashier bukan pilihan awak, sila cakap baik2 dgn cashier yang itu bukan awak punya dan tak perlulah cakap yang saya nak awak bayarkan untuk saya...PLS, okay...sila bawak attitude kampung awak balik ke rumah! dah terang2an barangan tu berada di hadapan katu pembahagi antar barangan awak dan barangan saya..tolong jangan kongsikan kebodohan awak dengan semua orang di kaunter pembayaran..pak'kal je Inche' S.O ada tadi, kalau tidak..dah lama saya maki hamun awak dengan betina sundal sebelah awak tu! tak tahu beradab, sila simpan pe'el buruk anda to yourself!

..saya nak makan di foodcourt, dan saya dah tanya siap2 adakah makan saya akan siap cepat @ lambat..dan cashier/ tukang amek order hanya ckp "akak duduk dulu, nanti saya panggil" dan memaksa saya menunggu hampir 10 mins utk makanan saya..saya akan, dengan jayanya, kansel order saya dan akan menuntut balik bayaran saya dr awak..tolong jangan bodoh2kan saya hanya untuk rm 4.90 OKAY?!!

mood sekarang :BENGANG!!!

0 comments: