Pages

Wednesday, January 5, 2011

blog dah lama bersawang....

saya faham resolusi saya tahun lalu nampaknya tak kesampaian...dan tidak, saya bukan menyalahkan orang lain..tapi saya rasa saya telah membuat @ merancang satu resolusiy yang tidak praktikal dan membuat satu tunutan @ komitmen yang agak keterlaluan berdasarkan masa saya yang agak "sempit" sekarang...

tapi alhamdulilah,sempena tahun baru..saya kini berazam untuk lebih berdaya saing dlm hidup - tak kiralah dalam  hidup personal atau hidup sebagai seorang pengusaha kini...

tahun lepas banyak menyaksikan saya "bertarung" dengan arus hidup dan juga berjuang untuk mendapatkan lebih banyak ilmu...

anak anak kini sudah bertambah usia dengan Harryth Zulfadhli akan menginjak ke umur 6 tahun dlm bulan ini..manakala Haddyff Zulfadhli akan berusia 4 tahun pada 2011 ini..azam saya untuk si kudut ini? saya harus "putuskan" penyusuan dari botol and harus "bebas" pampers secara total!

Haddy Irfan Zulfadhli akan genap 2 tahun bulan Mei 2011 dan bakal di latih untuk potty train secepatnya..sudah terasa bebanan pemakaian lampin pakai buang sekarang..dan sejak memulakan perusahaan sendiri, saya harus lebih bijak merancang ekonomi dan tidak sewenang-wenangnya membelanjakan wang tanpa hala....

Hubungan saya dengan Inche SO ..agak tegang dua-tiga menjak ini namun saya kagum kerana dia begitu sabar dan tabah dalam mengharungi perhubungan kami yang bakal menginjak ke usia 9 tahun Oktober 2011 nanti...saya rasa azam saya yang paling realistik tahun ini ialah untuk menjadi lebih matang dlm hidup...

ca'mon Zaza, sudah 30 tahun bernafas di dunia...cukup2 lah dengan sifat keanak-anakan yang tak kan bawa anda ke mana- mana...tinggal lagi 6 thn untuk mencapai impian ultimet dalam kehidupan ini bersama Inche SO bersama anak-anak....

kuatkan hati, Zaza...

tabahkan diri, Zaza....