Pages

Thursday, November 4, 2010

:: Happy 31st Birthday, Kakak ::

yes, saya dengan kakak saya lahir dlm buan yang sama-->cuma pada tarikh dan tahun yang berbeza..pokok pangkalnya,kami berdua adalah berbintang Scorpio dan atas sebab itulah kami dulunya tak berapa rapat...**Sebab sama pe'el, sama perangai**

tapi dlm thn2 kebelakangan ini kami agak renggang..kenapa?

saya di JB..dia di KL..but we try to keep in contact as often as possible to catch up with each other..

Ini hanya pose semata2..saya bukan seorang pembuli:P

This comes from Daddy..:D

dulu masa kecik2,saya tak berapa suka dia sebab...

a) dia di besarkan leh Atok dan arwah Mak Tok saya **dia cucu sulung, she got that priviledge** dan saya dibesarkan oleh Mama, Papa **panggilan saya buat ibu bapa saya pada masa tu** di Sabah..Sebelum dia dtg jenguk kami di KK, mati2 saya ingat saya anak tunggal.tup- tup ada budak pompuan ni invade space, toys dan bilik tidur saya..mana tak hangin satu badan??!!!

b) bila kami dah mula duduk serumah, saya tak suka dia sebab saya selalu kena gunak buku2/ barang2 2nd hand dr dia...tak selalu dpt merasa barang baru....tension!

c) bila dah besar pulak, saya rasa yang dia tak penah sayang saya koz kalau saya ada konflik hatta dengan sesiapa pun, dia semacam akan menangkan pihak yang lagi satu dan bukan saya..pat ni yang buat saya sedih sgt!

tapi dah besar ni saya dah tak pk dah kisah2 dolu2 tu...

let bygone be bygone..saya pun tak kuasa nak bertanya lagi pasal isu2 tu sebab pada saya, benda tuh pun dah lepas..it will not change anything..no use crying over spilt milk...you know the drill!

tapi saya memang rindu sgt dengan kakak saya...rindu nak berbual berdua mcm dulu-dulu...

apa2 pun Kakak..Happy a blessed Birthday and our du'a for many more to come!



p/s: nanti I naik KL, kita hoorey-hoorey..ye, kita bawak Kak Nam, Mommy sekali...:D

0 comments: