Pages

Wednesday, January 12, 2011

....nasib baik ada yang cakap...

padanlah sejak dua menjak saya tukar skin blog ini tiada kengkawan yang postkan komen etc, rerupanya ada yang tak kena dengan template bertuah...

petang semalam, tiba -tiba Cik Myza mengetip SMS mengatakan bahawa dah cuba berkali -kali nak cuba poskan komen di blog ini..dan pepagi buta lah ni dpt tukarkan ia pada yang boleh post komen..hmmm..

dah lama gila ber'blog tapi benda gini pun tak tahu...:P

anyway, tarikh 11.01.11 takde beri banyak makna sangat bg saya cuma

a) cuti kerana Hari Hol Almarhum Sultan Johor

b) dapat bermanja-manja dengan anak-anak, meleseh-leseh sepuas2nya

c) dpt kemas dapur dan kemaskan apa-apa yang patut and to throw out everything else yang dah luput tarikhnya, busuk, kering dan tiada fungsi..

d) basuh, mop and kemas rumah ugak..

......owh and yes, Cik Suhaila saya tahu saya banyak "hutang" GA etc, tapi saya tengah tahankan diri ni...terasa cacat nak guna laptop ni bila tiada mouse..ha ha ha....once dah ber'mouse baru, saya gerak!

JANJI!

0 comments: