Pages

Thursday, January 6, 2011

Pernah cuba untuk jadi penulis pt I

saya dulu suka menulis...tapi takat menulis diari untuk luahan hati sendiri...

kemudiannya satu hari tu, saya ada terbaca ruangan iklaneka yang mencari penulis cerpen @ penulis cerita fiskyen lah...

tak terdetik pun nak menghantar karya sebenarnya, tapi entah kenapa saya terpanggil nak menulis...

masa tu bila?

masa tu saya masih di bumi Russia yang indah..diseliputi salji yang tebal..saya bergomol dengan comforter dan menaip deras menggunakan PC set yang saya sewa dr CC di Uni dengan harga USD100/sebulan...

Ada yang tahu mengenai episod itu dlm kehidupan saya dan kerap menanyakan saya di manakah terceruknya hasil karya saya itu...

kalau nak tahu, saya pernah publishkan secara personal di Melayu.com tapi setelah hampir beberapa tahun di letak di situ, dipenuhi komen-komen mereka yang suka & yang menyampah dgn cara penulisan saya, cerpen saya hilang!:(

ada 6 cerpen kesemuanya tapi yang berada selamat dlm simpanan saya hanyalah 2..**MODE SEDIH**

tapi, okaylah..

buat kawan-kawan yang ingin membaca hasil nukilan saya....**cheewwwaaahh**, pls read without prejudice and throw me an honest opinion ....I am always open for suggestion...

2 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

weh dah tukar baju blog nampak,,pinknye mak ngah sakit mata gueeeeeee

Scorpio Girl said...

pink sangat ek?
takper takper..malam nanti tukar baju lagi...
bukan apa, saja..tahun baru nak berwajah baru....:)