Pages

Monday, January 10, 2011

saya rasa pincang....

sebab...

a) mouse kesayangan saya dah rosak...owh sungguh janggal rasanya pakai laptop tanpa mouse...**erkkks?**

b) terasa mcm byk sgt yang saya tak buat untuk membantu Inche' SO. solusi: cara jalan untuk dptkan lebih $$$$...tip: dgn cara yang halal & tak menyusahkan orang lain

penat....letih melayankan karenah orang yang mana kita anggap kawan tapi hanyalah menggunakan kita sekadar untuk menaikkan "status" diri yang tak seberapa..untuk apa itu semua? terima hakikat bahawa KAU adalah KAU dan AKU adalah AKU..

jangan panik, update di atas bukan berkaitan secara langsung dengan tuan empunya blog..Tuan empunya blog, alhamdulillah, setakat ini mendapat hadiah persahabatan dari NYA yang tak terperi...I may not have 5000+++ friends enlisted in FB but then I rather have my close friends that acquaintances..

Geng- geng ahli Nurrakka yang sememangnya best..we may not be the socialites that always paint the town red whenever its time to celebrate but we have friendship that we cherish..we support one another during those crucial moments and we celebrate each others flaws and shine...

post sekadar untuk peringatan bersama....Ingat ya sahabat, marilah kita makan berkawan dan janganlah KAWAN MAKAN KAWAN!

sekian....sila tahu!

0 comments: