Pages

Tuesday, February 8, 2011

Alhamdulillah...

Haddy Irfan dah beberapa hari kena cirit-birit dan muntah-muntah..bukanlah tak risau, cuma kalau kita dah jadi ibu pada 3 orang anak and have been doing this for the past 6 years, Insha-ALLAH kita tak cepat melatah dan leih tenang untuk hadapi situasi ni..


Apapun, terharu sangat dengan kengkawan and other mothers yang sudi menjengah FB dan bertanyakan khabar bila saya post di profile bahawa IrfanZilla saya kelesuan dan tak larat nak menyakat abang-abang dia **senyap sekejap rumah**


Anyhow, alhamdulillah Irfan makin OK..


anasirnya?


saya tebak CHOCOLATE..kerana 2-3 menjak ni saya kemaruk makan chocolate Cadbury's Dairy Milk bar paling besar dan minta jasa baik Inche' SO belikan saya di Mustafa Centre banyak-banyak **tempat ni mcm MYDIN kat Msia, cuma dia takde cawangan but has its own building yang maha besar** Kenapa beli kat sana? Sebab..ianya murah..SGD17.80 untuk 4 large chocolate bars..




Dah bila saya mengunyah, tak sampai hati nak nafikan nafsu makan cekelat anak-anak kan? tapi si IrfanZilla ni laju sangat menapak ke dapur, bukak pintu peti ais and amek dlm 3-4 potong kecik coklat ...Kalau sekali dah 4 potong, kalau 8 kali? **Sila buat kira-kira sendiri**





So buat masa ni, he's off chocolate!
Makan pun makanan yang tidak berminyak and susu yang agak cair..oh, tak lupa juga ORS to ensure that he's rehydrated during these tiring times..


Tapi, itulah...Alhamdulillah, dia dah semakin OK...TQ Aunties for your concern!

0 comments: