Pages

Monday, February 7, 2011

New look ...yes, AGAIN!

by now, saya rasa mesti semua dah tahu yang saya cepat buhsan dengan benda sekeliling saya..


Alhamdulillah dan nasib baik lah saya tak bosan dengan Inche' SO dan buah hati cahaya mata saya nan 3 orang tu..


well,banyak yang berlaku since the last skin/template change dan saya rasa I need something new, hatta walau sekadar template..sekurang2nya this is something that I have my say..


saya tengah cuba untuk stay positive dan tak mahu memikirkan benda-benda yang saya tahu akan menyiksa perasaan saya sendiri..


saya sudah berhenti mahu berbuat baik..saya mahu utamakan diri saya sendiri..


sekiranya ada yang merasakan saya agak selfish, saya tidak akan minta maaf kerana saya rasa kita perlu untuk selfish untuk diri sendiri..


tidak, saya tidak mahu emo lagi..


saya rasa dan saya tahu, kalau saya terus2an emo it will not get me anywhere and nothing will get done sedangkan I have a lot to do along the pipeline..


semua projek ni pun bukan untuk orang lain, tapi untuk saya, Inche' SO & buah hati saya yang semakin hari kian membesar..


jadi, ini adalah motivasi untuk diri sendiri..

2 comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

template baru ni cunnnnnnnnn !!!
colorful bokeh =D

zaza darling,
bagi aku.. hanya berbudi pada yg betul2 rapat dgn kita. even berbudi pada family pun sometimes menyakitkan hati je.. so kena pandai pilih n seimbangkan berbudi pada orang.

zaman sekarang ni, tak salah kalau kita pentingkan diri sendiri. =)

Scorpio Girl said...

yes, you're right Jue..

mcm kes aku ni, benda tu sebenarnya tak menyusahkan aku langsung cuma isunya lebih kepada salah- faham..tapi itulah, mulai skang aku akan lebih berhati-hati membuka mulut, menghulurkan tangan..

aku rasaselagi aku masih belum mampu nak berdiri di atas kaki sendiri, punya rezeki melimpah ruah, aku nak diam...boleh kan/