Pages

Sunday, February 13, 2011

Sangkut dalam unexpected jam..

semalam, adalah merupakan hari pertama saya adakan tutoring session with a year 6 student from SSU **Sekolah Sri Utama**..he's such a delight, very polite and handsome..ha ha ha...
eh eh, dah terlari topik..

anyway, sebenarnya pagi semalam sudah panik...anak no.2 sudah bangun with his left side swollen..**gasps**  Saya cuba untuk tenang sebenarnya, tapi bila Inche' SO balik dan tanya soklan bertubi- tubi, saya culas..Saya sebenarnya tak marahkan dia yang menanyakan itu ini, cuma saya rasa bila dia tanya saya gitu macam saya tak jaga anak sepanjang malam..

**Haddyff, in orange..Picture taken on Friday, the night before...seen here with the 2 chubby-mongel boys -Harryth & Haddy Irfan**

**Saturday morning.jeng jeng jeng, terus bengkak gini..Mana tak panik??!!!**

and lepas tu, boleh pulak gaduh manja...saya kata anak tak demam, dia die-die kata anak saya demam..saya geram, saya amek termometer letak bawah ketiak budak masham tu..puas hati..Inche' SO nampak bacaan normal pada termometer, dia diam je..

anywho, saya agak kalut juga..

sebab janjinya dengan ibu anak didik saya tu, saya akan berada di Centre saya pada jam 9.00pg..nak dijadikan cerita sebab si Haddyff dah bengkak suku muka **lower left qudrant**, saya terpaksa tukar plan..drpd bawak Harryth ke Centre, saya bawak Haddyff..jadiknya, he'll have to be with me until I finish my session then only rumah..

dahlah si Abg Ngah agak "berat" sket nak mandi siang..jadiknya pepagi tadi memang2 bertelagah sket ah nak genahkan dia..and then dah habis bertarung, and tinggalkan anak yang dua orang lagi dengan Inche' SO saya pun kononnya nak berdesup lah ke Taman Molek..

sekali...jam daaa!!!

kat kawasan MAWAR & EC terus kena block..and kalau sapa2 nak ikut jalan tu pun, kena sabar okay...both sides of the roads, penuh dengan kanak-kanak sekolah..huisy!kenapa saya tak tahu pasal program ni ek?**ni pasal tak tgk berita ah ni**

NAMA PROGRAM: LARIAN PERDANA MAHKOTA..You can read it here NST:Larian Perdana Mahkota **It is heartwarming knowing that the new installed TMJ is as gracious and down to earth as the current Sultan of Johor..Daulat Tuanku!**

anyway, punyalah penuh jalan..last2 dah dua tiga kali cuba cilok kiri kanan, saya mengalah..pusing balik and ikutlah jalan yang jauh..masakan tidak, jalan yang kononnya short-cut tu telah membuatkan saya buang masa sebanyak 30min je untuk kuwar dr bandaraya JB..ha ha ha ha..

              

p/s: oh yes, DR kata Haddyff mebbe kena some kinda infection so he's prescribed Haddyff with antibiotics and pain killers. He's asking me to wait for 4 days, finishing the medicine and see how it goes..kalau kata tak elok jugak, he's advising me to go straight to the dentist...moga-moga takde pa per!

0 comments: