Pages

Wednesday, February 2, 2011

....saya pincang...

..TQ babe, for making me sane.. for making me feel that I am worthy of your friendship.. for making me feel i am HUMAN..and humans err as that is their nature..

alas again, I realize that no matter what I do I might not be as what I envisioned myself..

..a short emotional ranting though..

‎..maaflah krn aku x berduit spt kau..maaf krn aku buka mulut psl hal itu pd kau sehingga kau trs tersepit spt sekarang..maaflah krn aku x sahabat sekaya yg kau sangkakan..krn sahabat, aku sendiri masih bertatih..krn sahabat, ketidakmampuan aku x krn kedekut.. ketidakmampuanku krn aku sendiri msh mencari tapak untuk diri ..namun kalau kau rasa aku bersalah, aku minta maaf..aku x akan berbunyi lagi..aku x mampu..


..SHAFIZA HASNY is just human..deal with it!

0 comments: