Pages

Wednesday, February 2, 2011

..oh yes, post pasal nak kurus..

hari ni emosi agak tunggang langgang..mungkin Ms. P nak menjengukkan "muka"..tak tahulah, but it is confirmed my emotional rambling signs that I am in an emotional wreck and Inche' SO is not liking it one bit..

apa-apa pun, pepagi seperti biasa saya menjamu selera dengan QO **owh yes, eating it doesn't mean that my love-hate relationship with QO is over and done with..I am just enduring it for the time being** a dear friend has advised that I have it with cantaluope **tak pasti sama ada it's being pronounce as "kan-ta-lup" atau "kan-ta-lu-pe"** apa itu buat cantaloupe? semangka cina bak kata orang seberang tambak...


cantalopue

teringat dulu masa kerja sama-sama dengan dia, kami pernah balun buah-buahan dalam RM5/=setiap hari dan kalau ada buah ni, pasti di rembat secara "berirama"..ha ha ha ha..dia macam buah honeydew @tembikai susu tapi lebih ranggup and slightly tasteless sket pada pandangan saya..but then, kuasanya ke atas bowel movement saya, sungguh mantap!

honey dew

lunch saya? 

hmm..saya masakkan nasi putih, sayur kailan dengan ayam dan telur dadar untuk Inche' SO & the boys..tapi saya sekadar mencicip lauk-pauk sahaja..I am really determine to make this work this time round..and damn it, I am gonna make sure of that..

dinner?

tadi makan 2 keping roti cecah Milo...who would've thought that a simple meal could've delievered Heaven in a plate kan? ** dah lama tak makan gini..dulu masa BF Baby Pan @ Irfanzilla menggila saya makan, like cockwork.koz friends kata it helps with the BM production**

Rasanya esok, saya nak try lah cari mana mana resepi yang boleh mempelbagaikan sarapan saya while still maintaining my main star - QO!

toodles!

0 comments: