Pages

Friday, March 25, 2011

Gimik yang tak kena, pada saya...

saya tak penah berminat sangat membaca akhbar harian ni..kerana saya rasa gimik dia selama ini dan juga rangkaian berita yang selalu di-highlight kan agak "terpesong" dan mereka lebih gemar berita sensai di dada akhbar daripada berita yang benar2 "newsworthy"..

baru2 ni saya lagi geleng kepala dengan gimik mereka..

apa relevannya gimik itu dengan tarikan akhbar mereka?

biar betul
show me the connection/ relevance between this tagline and the paper? 
**I don't think you can..and even if you can, I still don't see the logic in it!**

biar betul
Ada pula yang melayan....:(

saya tak nampak langsung hubungkait mereka..nampaknya mereka sekarang lebih condong ke arah menjadi akhbar pojokan dr mainstream media...

takperlah, memang saya tak kuwar duit untuk mereka pun..tepuk dada, tanya selera....

0 comments: