Pages

Wednesday, April 13, 2011

ada masa sedih sangat...

emosi saya agak tak menentu 2-3 hari ni..mungkin Cik P...d nak dtg menjenguk...

dahlah ada masa ada nak sedih je,  ada masa keje asek nak gelak doploh pat jam..

and then skang ni saya rasa depressed sgt...seolah2 tak di hargai..:(

oleh siapa?

tak payahlah ckp siapa...penat ada masanya cuba untuk membuktikan diri ni mampu menggalas segala tanggungjawab yang terbentang depan mata...walau payah macam mana sekalipun, saya "hangkut", pikul dan cuba lakukan yang sebaik mungkin..tapi sedih, sebab masih tak dianggap berusaha dengan sesungguhnya..

saya penat...

saya nak rehat...

p/s: tiba2 saya emo...apa akan jadi kalau saya pula yang tiada?ada ke sesiapa yang akan meratapi/ menangisi/ perasan akan kehilangan saya? adakah hidup saya benar2 meninggalkan impak?kalau tiada...hampanya!

1 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

anak2 mesti tercari2 mamanya