Pages

Tuesday, November 8, 2011

lepas satu, satu...:P

Selamat Hari Raya Aidl Adha

tak produktif mana pun saya & anak3..

mana taknya terdampar bak dugong di tepi pantai dek kerana demam, batuk + selsema..dan oleh sebab itu,kami anak-beranak melepak-lepak sambil menonton DVD dan sempat khatam Transformers 1-3, Shrek1 - Shrek Happy Ever After ..:)

usai demam hari Isninnya pula saya dilanda cir-bir yang keterlampauan...mana ntahnya saya dapat bug tu?:(

Nasib pula anak3 agak memahami keadaan saya, kurang karenah sowang2..kalau tak, huisy, make my blood go upstairs doplohpat jam...:P

namun utk tak menghampakan anak3, hari Ahad + Isnin pagi tu saya layankan anak2 bersarapan di Pelita dekat Seri Hartamas. Janjinya nak menemankan ke playground di Taman Dato Keramat  but dengan paginya hujan dsb, saya pun terpaksa memberi alternatif lain buat hero- hero tersayang..

alhamdulillah, masing2 pandai duduk diam...makan sampai habis then only meneroka satu kedai mamak..tapi selalunya by the time mereka selesai makan, saya dah siap dulu..Jadinya, amek bil siap2, byr and bundle up everyone straight to the car:)..he he he he...

anyway, itulah update sepanjang hujung minggu lepas ni..takde yg menarik pun..:(

minggu depan?

jeng jeng jeng..kami nak ke Ipoh, wedding Dr Murni..most probably akan berjumpa dengan ramai ex-KSMU di sana..baju belum belik lagi....:P

0 comments: