Pages

Wednesday, April 28, 2010

|| kan saya dah kata... ||

**this is another of my personal opinion of the recent by-election in Hulu Selangor. It reflects my own opinion and shall not be quoted and re-printed, re-typed and re-quoted in any manner for whatsoever reason forthwith**


bila menang, kowang tahu diam?

bila kalah, itu semua salah orang lain...

and because ko tahu udang-undang, ko ingat ko sudah cukup bagus?ko sowang je yang layak?

ye, sila tahu..saya tengah dlm posisi emosi yang sungguh marah terhadap Zaid Ibrahim..

I mean, be a gentleman...accept your defeat gracefully...not just you lah, Uncle..semua politicians!

sila tahu masyarakat & rakyat Malaysia sudah muak dgn permainan politik busuk anda semua...

berani mahu bertanding, berani terima risiko kekalahan..dan bila sudah kalah, sila salvage whatever is left of your dignity dgn bowing out nicely...

saya memang tak tahu politik tapi sebagai pengundi berdaftar saya tahu undi saya cukup berharga, dan saya tidak akan memberikan undi saya secara percuma kepada sesiapa yang saya rasakan tidak layak!!

0 comments: