Pages

Thursday, April 29, 2010

:: TQ darling... ::

saya sudah mula berazam untuk tidak lagi meminta-minta dari Inche S.O...

bukan apa, ada masa saya memang terasa macam masih lagi kebudak-budakan  bila dgn dia..mebbe this is due to our age differences..

walau apapun, dia tetap akan memanjakan saya, tak kira masa, tempat dan ketika...
 **Intan sayang Abang!**

anyway, 2-3 menjak nih saya ada bukak mulut yang junior saya ada tanya dia nak Blackberry phone atau tidak..jadiknya saya pun bukak mulut dgn Inche' S.O., bukan apa sekadar memenuhi janji yang saya akan bertanya **serius, langsung tidak berharap apa-apa dr pertanyaan itu**

dlm masa yang sama, terkejut jugak kerana dia sibuk juga bertanya sama ada saya ada nak bertukar phone ataupun tidak....

**Inche' S.O jarang nak bertanya..dia selalunya akan beli dulu, dan surprisekan saya...**

anyway, saya betul2 terkejut bila dia hadiahkan saya phone SONY ERICSSON T303..sungguh comel, sungguh kompak dan saya geram sgt dengan saiz dia!!

tak byk features nye,but I am loving it!

skang nih nampaknya BB saya **saya panggil ia BLUE-->koz it's blue, duh!** hanya saya reservekan utk businessline saya, dan GREY akan saya gunakan most of time..yeay!!

my GREY...**nama gelaran buat HP baru comel saya ini**

0 comments: