Pages

Monday, May 31, 2010

|| home-schooling ||

pagi hari nih, setelah hampir 3 hari berseronok dan berhooray-hooray dgn Daddy, Mommy & Girl..saya kembali kepada routine lama..namun ada additional tasks sedikit..

saya berazam untuk home-school anak2 dlm tempoh 6 bulan yang mendatang..

tak , saya bukan berlagak pandai pun..dan saya yakin kalau betul saya nak home-school anak2 ikut sukatan matapelajaran baru nih, tak terkejar saya...:P
**Saya sendiri bukanlah anak murid yang bijak masa sekolah dulu, saya dyslexic..alhamdulillah, saya sedar kekurangan saya dan belajar mengatasi keadaan itu**

anyway, insha-Allah...kalau sekadar memperkenalkan ABC dan kiraan pada anak2, saya masih mampu...

oh yes, pada semua yang masih bertanya pada saya apa projek saya, ha ha ha..dream on! saya dah kata, saya akan war-warkannya once everything is set in place..I don't wanna jinx it **not that I am superstitous or anything**

so kengkawan yang masih sudi menghabiskan $$$ menghantar sms, bertanyakan secara direct @ indirect mengenai isu itu, maaf ye...saya tetap akan menjawab, NO!:P

p/s: ada sapa2 ada template design utk t-shirt tak?kalau boleh saya nak yang siap boleh adjust2 lagi..ini termasuk dlm projek rahsia saya...

0 comments: