Pages

Thursday, May 27, 2010

|| nothing much to update ||

sejak dah abes exam ni semua org asek tanya, apa aktiviti saya sekarang?

saya jawab simple, saya nak rehat je!

ha ha ha, tapi taklah gitu sebenarnya..saya ada projek yang harus diaksanakan secara peribadi bersama Inche' S.O..apa projeknya?adalah..

yang pastinya saya tengah berhempas pulas membuat 2 kertas kerja yang perlu di bentangkan pada pihak yang berkenaan dan kalau ikut saya, saya mahukan resultnya ASAP.. **ye, saya bukan lah penyabar orangnya!**

dahlah penggunaan bahasa melayu saya sekarang nih di tahap yang amat menyedihkan sehinggakan saya memerlukan bantuan translation dr kengkawan di FB ..ha ha ha,kelakarkan..and this is coming from someone whose mother is a bahasa teacher wokey? **mau kena ketok dgn Mommy tau!**

anyway, ada yang tanya "why the secret about my new project?" saya bukan tak mahu berkongsi rasa dengan kengkawan semua, tapi saya rasa ada baiknya kalau saya dah set up dan dah mulakan sedikit projek saya itu baru saya war-warkan pada sahabat..

jadinya, pada sesiapa yang dah sedia tahu..that's my secret for you to keep tau?!

pada yang tak tahu, actually..you guys are not missing out on much pun..believe me!

On another note, Insha-ALLAH saya akan bertolak ke Seremban pada hari Jumaat petang nanti..membawa anak2 habiskan masa bersama Tok Daddy & Tok Mommy dia before Tok Daddy flies off to Tawau..ha ha ha, tulah nasib jadi anak/cucu jeneral nih..anyway, am really looking fwd to spend some time with my family there and as usual, Inche' S.O. yang workaholic akan ditinggalkan keseorangan..!

0 comments: