Pages

Friday, June 25, 2010

Speed - Carry On My Way



dulu saya juga penah "jatuh chenta" dengan penyanyi2 Jepun..tapi saya bukan berminat dengan penyanyi2 lelaki ok, saya hanya berminat dengan penyanyi berkumpulan perempuan sahaja..and guess what, they're good..

salah satu grup yang berjaya menambat hati saya ialah SPEED dan lagu ini lah yang membuatkan saya kipas-susah-mati dengan grup ni..masa tu SPEED ni dah kira cukup stylo and hip ah! dan saya sendiri berjaya membuatkan room-mates saya bingung + bengang dengan karenah saya siap nyanyi lagu nih kuat2 kat dlm bilik..almaklumlah, masa tu saya nih dah di kira senior walau dr geng2 budak diploma...jadiknya saya dpt single portion dr 3-room arrangement kat Desa...

and the best part is, room-mate saya sorang bertudung labuh-->kakak ni geng usrah..memang cukup bengang dgn saya sebab masa itu saya memang close banget dengan classmate saya, sorang apek cina..ha ha ha...she has something against muslim girls close to non-muslim guys, masa tu...saya bertudung masa kat uni dulu tapi jenis tarak hal punya..main hoki lagi, so dia ingat saya nih jenis playful and jenis tak belajar, jenis tak amek pot hal agama...dia pulak masa tu student Medic 3rd/4th year kalau tak silap.so busylah sangat , kononnya! and bila saya dah mula nyanyi lagu jepun nih mulalah dia angkut buku2 dia and hempas pintu bilik..masa tu saya pun "keras", pedulik apa kan..tapi bila dipikirkan balik ..teruk kan pe'el saya masa tu?ye lah, baru "nak naik" lah katakan...

room-mate saya yang lagi sorang pulak memang lemah lembut orangnya..kalau saya ternyanyi kuat, sanggup dia turun katil double decker and dtg kat saya, ckp baik2..suh saya slow kan volume suara saya tuh...dengan dia nih saya segan sket, koz dia tak penah sound gila2 dgn saya @ senang ckp, dia tak penah ah nak "sekolahkan" saya...

anyway, entahlah....2-3 menjak nih saya kerap teringat kisah2 kisah masa muda...

OMG, adakah saya terasa yang saya semakin TUA!!!!!!!!?????

0 comments: