Pages

Monday, March 21, 2011

Korean delights!

masa saya mula2 bermelek2 kat rumah lepas berenti keje dulu, saya jadi bodoh sekejap..

nope, bukan kerana terkejut dengan house-chores yang menimbun..

cuma lebih kepada terkejut..rupanya banyak cenel kat ASTRO ni yang saya tak godeh selama ni..antaranya KBS..

mulalah episod kelakar seram saya gelak/ senyum/ sengih sorang2 bila menonton drama/komedi Korea nih..

diorg ni nak kata macam lurus pun ada, tapi nama pun drama kan?

and then, saya terbaca somewhere yang sama macam Rusia ..diorg pun ada habit minum jugak..Tapi kalau kat Rusia lebih kepada habit minum beer, vodca dan juga chai-selemonom **lemon-tea**..Orang Korea pulak ada minuman ringkas dan mudah seperti di bawah ini...

produk ni ada di jual di TESCO




yang ni HALAL - nampak pengesahan di belah kiri label botol tu?

niat di hati nak cuba jugak, tapi berat masing2 1KG??!!!takut membazir pulak kalau x habes kan?

0 comments: