Pages

Wednesday, November 16, 2011

makan je ingat!:p

huhuhu... napsu makan menguasai diri!

amacam ni Za, turun 4 naik 7....***ko- menga!!!***

ni dah terbayang makanan je sedang td dah tumpang sekaki dgn anak3...

oh yes, saya masih suapkan anak3 saya menggunakan suapan tangan.. saya ambil kesempatan to ask them about their day, their studies & their friends... dah x dpt sy bygkan, nanti bila anak3 dah jadi anak bujang- mana nak balik rumah aje? apa lagi... takkan dah bsr2 nak mak suapkan... pasti saya rindu masa anak3 pada umur sekarang...***sob sob sob***

entri ni patutnya universal, bukan emosional...:p

Kalau rindu dengan arwah Tok Wan aka Tok Perempuan aka Tok Serkat, saya akan makan sup kaki ayam ni sebab Arwahlah yang mula2 introduce saya pada hidangan yang simple ni...**rindu hu hu hu**

Mee Siam masak-ikut-suka-aku....kegemaran anak3 & Inche' SO...

Nasi Kerabu tatkala kerinduan musim2 belajar di USMCK...
Sambal Ikan Bilis Petai yang sungguh ummpphhh

0 comments: