Pages

Thursday, February 2, 2012

Bila anak-anak tak sihat .....

anak-anak dah mula menunjukkan perkembangan positif--demam dah mula kebah, dan sela masa antara satu spike temp dgn yg lain dah mula lama..

PASTI pula dah mula kurangkan overtime di sekolah, especially bila cuti umum..**oh- untuk yg tak tahu saya bekerja ikut masa/ cuti umum negera seberang tambak ye? cuti umumnya cuma 11HARI setahun..hu hu hu hu hu**

pening kepala nak pk mula2..

tapi demi anak3, takpelah..

walau seronok **ha ha ha ha ha** keje dkt co hybrid ni, anak3 tetap yang utama di hati saya..

jadinya semalam pd 01/02/2012 - atas sokongan dan galakan Inche' SO , saya dah tender 1-mth notice pd management..yelah kan, kita masuk cara baik- keluar pun cara baik , biar nanti 0 - 0!

tapi Alhamdulillah - saya dah dpt offer keje lain sebelum saya fwd notis saya..di saat2 orang lain semua kelam kelibut nak carik keje lain, saya syukur di beri "kelebihan" ini..

moga niat saya utk menjaga anak3 sebaik mungkin dimakbulkanNya..Amin!

0 comments: